Kto pyta nie błądzi


Moi Drodzy Czytelnicy,
Od dnia dzisiejszego po prawej stronie bloga będziecie mogli znaleźć małą ankietę.
Pytania będą zmieniały się co kilka / kilkanaście dni.
Będzie mi bardzo miło, jeżeli będziecie czynnie odpowiadali na zamieszczone w niej pytania. Oczywiście każde zaznaczenie jakiejkolwiek odpowiedzi będzie w pełni anonimowe :)

Każda kolejna ankieta będzie małym pomocnikiem w kolejnych postach.
Dzięki nim będę mogła zobaczyć, co Wy po drugiej stronie ekranu sądzicie na tematy, które będę chciała poruszyć w kolejnych wpisach.

Jestem również otwarta na wasze propozycje pytań. Piszcie śmiało tematy, które chcielibyście poruszyć w ankietach.
Każde kolejne odpowiedzi będą przybliżały mnie do Was, do ludzi którzy poświęcają swój czas, na czytanie Bliżej Zbliżeń, które jest dla mnie czymś więcej niż zwykłym blogiem.

Nie pozostaje mi nic innego, niż zachęcić was jeszcze raz do wyrażenia swojej opinii oraz z góry podziękować za udzielnie odpowiedzi :)






Źródło obrazka :
koszulki.pl

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Notki będą powstawały w oparciu o wyniki ankiety czy będą raczej twoim komentarzem do nich? (Oczywiście głos oddany :D )

Stały czytelnik

Bliżej zbliżeń pisze...

Myślę, że będą połączeniem mojego komentarza opartego na wynikach ankiet :))

Dziękuję bardzo :))

Anonimowy pisze...

Mam tylko nadzieję, że kolejna notka pojawi się przed zakończeniem tej ankiety...

Pozdrawiam Stały czytelnik

© Bliżej Zbliżeń, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena