Bliżej Zbliżeń

Od dupy strony


Dziś kolejny post z serii seksu analnego. Tym razem chciałabym wam przedstawić kilka pomocnych żeli oraz gadżetów, które nie tylko pomogą wam w pierwszych podejściach ale również pogłębią wasze doznania :)

Seks analny to ten rodzaj seksu, którego trzeba się nauczyć. Zrozumieć go. Jego tajników jej wiele. Nieodpowiednie przygotowanie może skończyć się bólem a nawet uszczerbkiem na zdrowiu.
Lecz mimo jego zawiłości, potrafi dać wiele przyjemności, zarówno nam kobietom jak i mężczyznom.

Zacznę od lubrykantów, dzięki którym seks analny przestanie być już taki straszny, jak wielu z was się to wydaje :)
Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której ktoś uprawia seks analny bez żelu  lub innego środka nawilżającego. Omijam oczywiście użycie śliny, ponieważ to ostatnia "substancja" która nadaje się do pieszczot analnych.
Wybranie odpowiedniego nawilżenie, nie jest wbrew pozorom takie proste jak może się nam to wydawać.


Podstawą w wyborze odpowiedniego lubrykantu jest ustalenie czego tak naprawdę od niego oczekujemy. Jakich i czy w ogóle gadżetów będziemy używać, czy będziemy kochać się w prezerwatywie, na jak silnym nawilżeniu nam zależy oraz czy potrzebne nam będzie wspomaganie w rozluźnieniu lub znieczuleniu odbytu.

Mam nadzieję, że każdy z was pamięta, iż w chwili gdy do jakichkolwiek pieszczot używamy gadżetów wykonanych z silikonu, używamy tylko i wyłącznie nawilżenia na bazie wody.
Woda - Czyli najbardziej bezpieczny składnik żeli. Lubrykanty na bazie wody mają tyle samo zwolenników jaki i przeciwników. Polecane głównie tym osobom, którym nie jest potrzebne duże nawilżenie.
Żele te są najbardziej bezpieczne, nie podrażniają a co najważniejsze można je bez problemu stosować z prezerwatywami.
Niestety wysychają dość szybko, a w seksie analnym obfite oraz trwałe nawilżenie to podstawa.
Dlatego też, są również lubrykanty na bazie silikonu.
Są one bardziej lepkie, dłużej nawilżają, są niestety troszkę droższe od tych na bazie wody, lecz za to idealnie nadają się do seksu analnego.

Warto również spojrzeć na skład danego lubrykantu. Coraz więcej marek wzbogaca swoje składy w przyjazne szczególnie nam kobietom składniki takie jak : aloes, pentanol, rumianek, różnego rodzaju olejki naturalne czy też wyciągi z ziół.
Jakiś czas temu przeczytałam artykuł w którym grono ginekologów, ostrzega przed używaniem żeli z dodatkiem gliceryny. Doskonale wiemy, że gliceryna to składnik, który podnosi jakoś nawilżenia w żelach intymnych. Niestety, spór tyczy się dość poważnej rzeczy a mianowicie, wpływu na rozwój infekcji grzybiczych. Dlatego na wszelki wypadek unikajcie lub zupełnie ograniczcie używanie nawilżenia z dodatkiem gliceryny.
Omijamy również te w których w skład wchodzą substancje oleiste czyt. również wszelkiego rodzaju balsamy do ciała, kremy do rąk, oliwki itp NIGDY NIE UŻYWAMY KOSMETYKÓW DROGERYJNYCH JAKO NAWILŻENIA DO SEKSU !
Kolejny składnik, którego się wystrzegamy to spermicide nonoxynol-9 (N-9). Czytałam kilka artykułów, w których lekarze absolutnie odradzają kosmetyków  intymnych z tym właśnie składnikiem.
Dodatkowym wspomagaczem mogą okazać się te żele lub spreje, które rozluźniają lub znieczulają odbyt.
Poniżej kilka propozycji.






To co widzicie powyżej, to nie żel lecz sprej. Alternatywa dla tych z was, którzy nie lubią konsystencji żelowej. Sprej ten działa rozluźniająco oraz relaksująco. Nie powoduje zaniku czucia zwieraczy, ani żadnych odczuć znieczulających. Idealny dla Panów. Efekt odczuwalny jest prawie natychmiastowo 1-3 minut od aplikacji.
Zawiera łagodzący aloes oraz wyciąg z jagód goju trawy cytrynowej.
Co ważne, nie zawiera parabenów oraz mentolu.



Wodny żel analny tym razem o właściwościach znieczulających.
Wiele tego typu żeli posiada wzbogacony skład np o olejki pielęgnujące lub takie, które mają na celu złagodzenie jakichkolwiek podrażnień. Ważne jest również to, że każdy żel tego typu zakupiony oczywiście w sprawdzonym sklepie posiada certyfikat dermatologiczny. 
To trochę silniejsza wersja poprzednika. Działa jeszcze bardziej znieczulająco. Jego składniki pomogą w rozluźnieniu, odprężeniu oraz zredukują intensywność doznań.
Efekt żelu nastaje po 10 minutach od aplikacji. Takie intensywne żele polecane są tym osobom, które dopiero zaczynają przygodę z seksem analnym.

Dla fanów wszystkiego co BIO został stworzony lubrykant wyłącznie na bazie naturalnych składników. Lubrykant ten jest na bazie wody, jak zapewnia producent nie wysycha, dba o odpowiedni poślizg oraz nawilżenie. 
Nie zawiera tłuszczów, jest rozpuszczalny w wodzie.


Kolejny lubrykant, który widzicie powyżej wzbogacony jest w kwas hialuronowy. Dzięki niemu, komfort stosunku sięga na wyżyny. Żel ten jest na bazie wody. Nie wysycha, nie klei się oraz nie powoduje podrażnień.
Przebadany oczywiście klinicznie oraz dermatologicznie

Gdy wybierzemy już odpowiedni żel, warto również pomyśleć o dodatkowym gadżecie, który pomoże nam w odkrywaniu tajników seksu analnego :)
Zabawek przeznaczonych do zabaw analnych jest cała gama.
Począwszy od tych dla osób początkujących skończywszy na tych dla poszukujących mocniejszych doznań.

Doskonale wszystkim znany korek analny. Lecz ten dodatkowo wyposażony jest w pompkę, dzięki której można powiększyć rozmiar korka 4- 10 cm średnicy.

Silikonowe korale, to doskonała zabawka dla osób, które pragną przeżywać różnorodną intensywność doznań. Korale mogą mieć różny kształt oraz fakturę. Ważne jest to, aby każda zabawka analna miała szerszą podstawę, dzięki której będziemy mogli kontrolować głębokość wsunięć tak, aby bezpiecznie czerpać przyjemność z zabawy.

Tym razem koraliki o bardziej " radosnym " kolorze oraz innej fakturze.
Dodam jeszcze tylko, że długość takich korali jest tak samo różnorodna jak ich rodzaj.

Ta zabawka posiada specyficzny kształt, oraz wyposażona jest w wibracje, które posiadają aż 10 trybów. Zdecydowanie gadżet dla osób bardziej zaawansowanych. Wszystkie tego typu gadżety doskonale nadają się do seksu z mężczyzną w roli głównej oraz z uległością kobiety.

Tego typu gadżety można by rzec,są dla prawdziwych koneserów seksu analnego. Oczywiście są również wersje bardziej bogate oraz bajeczne dla Pań :)

Penis do zabaw analnych, którego bez problemu podłączymy pod prysznicem. Jak zapewnia producent wrażenia z użycia gadżetu niezapomniane :)

Szklane dildo to zdecydowanie gadżet, który pod względem wizualnym robi największe wrażenie. Ja osobiście nie jestem zwolenniczką szklanych zabawek erotycznych. Może i wyglądają ładnie, lecz kojarzą mi się z czymś zimnym, mało przyjemnym. A takie skojarzenia raczej nie wypływają dobrze na doznania podczas seksu :)
Plusem dla wielu może okazać się jego śliskość w połączeniu z lubrykantem.

Żelowy wibrator w kuszącej czerni z rotującymi perełkami w środku. Wiele Pań dla samego wyglądu skusiłoby się na wypróbowanie tego cacuszka :) Wyposażony oczywiście w szereg różnego rodzaju wibracji.

Tego typu gadżet jest idealny dla osób początkujących. Świetny zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Ergonomiczny kształt umożliwia łatwiejszą penetrację oraz pozwala kontrolować doznania.

Tym razem coś dla Panów kochających luksus. Gadżet pokryty 18 karatowym złotem. Jak zapewnia producent, idealnie stymuluje męski punkt G, dzięki idealnemu dopasowaniu się do ciała. Jeżeli pragniecie przeżywać analne namiętności przy użyciu tego jakże unikalnego gadżetu, wystarczy 9000 zł, i wasze doznania sięgną wyżyn.
No bo kto bogatemu zabroni ? :)

To nie gadżet, lecz mały pomocnik dla tych z was, którzy są zwolennikami dokładnej higieny przed rozpoczęciem zabaw analnych. Czyli nic innego jak gruszka, która umożliwi wam pozbycie wszelkich nieczystości przed oraz po seksie analnym.


Wybierając zabawki do seksu analnego kierujcie się swoim doświadczeniem. Na pierwszy ogień warto wybrać te mniej skomplikowane, proste. W późniejszych etapach jedynym ogranicznikiem będzie wasza wyobraźnia. Większość z gadżetów analnych jest zarówno do użytku damskiego jak i męskiego, lecz są oczywiście gadżety przeznaczone wyłącznie dla Pań lub Panów.
Pamiętajcie również, aby gadżety kupować u sprawdzonych producentów oraz wykonanych z odpowiednich materiałów.
Higiena takich zabawek jak również bardzo ważna. Dlatego kupując owy gadżet warto również zakupić odpowiedni środek antybakteryjny.

Powiedzenie " Od dupy strony " Nie zawsze musi kojarzyć się z czymś złym :)

P.s Z góry przepraszam jeżeli zdjęcia wyświetlają się wam w ogromnych rozmiarach. Dzisiejszego wieczoru blogspot.com odmówił jakiejkolwiek współpracy z moją osobą :)


Źródło obrazku :
www.optyczne.pl























Czytaj więcej...

O czym marzą kobiety - Seks, seks, seks


Z fantazjami seksualnymi bywa różnie. Jedni je mają inni je spełniają. Większość ludzi o fantazje seksualne posądza przede wszystkim mężczyzn. Kobiety rzadziej kojarzone są ze sprośnymi myślami, które kotłują się w ich głowach.

Jakże to mylne. Okazuje się że my kobiety o seksie myślimy częściej niż Panowie, częściej o nim rozmawiamy a przede wszystkim rozmawiamy o nim bardziej otwarcie niż mężczyźni.

Jako, że jestem kobietą potwierdzam wszystko co napisałam wyżej. O seksie myślę nawet kilkanaście razy dziennie. Mam fantazję. Masturbuje się. Uwielbia się kochać. A seks to dla mnie ta rzecz z której raczej nie mogłabym zrezygnować.

Kobiety marzą o seksie, który minuta po minucie układają oczami swojej wyobraźni. Scenariusz marzeń seksualnych jest bardzo skrupulatny, szczegółowy. Doskonale wiemy jak ma wyglądać Pan lub Panowie w naszych fantazjach, lub kobieta z którą pragniemy stworzyć trójkąt. Wiemy również jak ma wyglądać miejsce w którym spełniamy nasze dzikie fantazje. 
Żaden szczegół nie umknie naszej uwadze podczas budowania swoich seksualnych marzeń.

Mylne jest również stwierdzenie, że my kobiety lubujemy się tylko i wyłącznie w nastrojowym romantycznym seksie.
Po lekturze w której wypowiadały się kobiety odnośnie swoich fantazji, pocieszyłam się że nie jestem jedyna która lubi gdy facet chwilami potraktuje ją przedmiotowo.

FANTAZJE 
W wyobrażeniach kobiet było ich wiele, przeróżnych, momentami szalonych, wręcz agresywnych. Nie jestem w stanie wymienić wam wszystkich, ale wymienię te o które mężczyźni nie posądzają skromne, dobrze ułożone kobiety z długoletnich związków. Oraz młode dziewczyny które drzwi do seksu otworzyły zupełnie niedawno.


1,2,3 A NAWET 4 MĘŻCZYZN 
Ta fantazje padała bardzo często. Kobiety fantazjują o seksie w którym stają się przedmiotem pożądania kilku mężczyzn jednocześnie. Nie przez przypadek napisałam " przedmiotem " ponieważ wiele Pań chce być traktowanych przedmiotowo. Bez czułych słówek. Pragną poczuć, że każdy facet który ją posuwa jest 100 % samcem. Wiele z nich wymieniało nawet pozycje w której pragnie aby każda tu cytat " aby każda moja dziurka, była wypełniona wielkim fiutem "

PRZEKLEŃSTWA / WYZWISKA
" Lubisz to suko " " Bądź grzeczną dziwką " " Jesteś moją prywatną szmatą " te oraz wiele innych wyzwisk wymieniały Panie, które podnieca sama myśl o tego typu zwrotach w kierunku ich osoby.
Czyli kolejny przejaw pragnień bycia traktowaną przedmiotowo.
Dodatkowo takim wyzwiskom towarzyszyło, ciągnięcie za włosy, mocne klapsy, ściskanie buzi, plucie, popychanie na łóżku, czy też policzkowanie.
Oczywiście to przejaw chęci bycia zdominowaną. Takie zachowanie to jedna z gałęzi BDSM, lecz wiele kobiet nie chce być z nim kojarzona. Tego typu fantazje traktuje tylko i wyłącznie jako chęć tego typu seksu, a nie praktykowanie BDSM.

CIPKI
Fantazja dwóch kochających się kobiet to spełnienie marzeń wielu Panów. Jak się jednak okazuje wiele Pań pragnie seksu z drugą kobietą. Nie na oczach swojego partnera lecz w zaciszu przytulnego pokoiku.
Nie ma się co dziwić, w końcu kto jak nie druga kobieta wie lepiej czego pragnie kobiece ciało oraz umysł.
Fantazje te głównie dotyczyły nieznajomej, której uroda a raczej kształty były bliskiej kształtom kobiety z tego typu fantazjami. 
Rzadko kiedy obiektem pożądania była kobieta którą Pani doskonale znała lub była z jej bliskiego otoczenia.

Z KOLEGĄ PARTNERA
Seks na oczach oraz z udziałem swojego partnera który przyprowadził do domu swojego znajomego. 
Kobiety marzą o takiej sytuacji. Pragną być podziwiane oraz pragną być obiektem zazdrości w oczach bliskich kolegów swojego kochanka. Czują się dowartościowane, pewne siebie.
W tych fantazjach ich parter z przyjemnością patrzy jak jego znajomy delektuje  się oraz zazdrości jemu seksu z tak cudowną osobą jaką jest jego partnerka.
Seks w tej fantazji bardzo często był z biernym udziałem stałego partnera. Parter mógł tylko patrzeć jak jego kolega " obraca " jego żonę, mógł również sam zadowalać się podniecony widokiem seksu jego partnerki.

GWAŁT
Ta fantazja spokojnie może podłączyć swoim podobieństwem do fantazji nr 1 oraz nr 2.
Gwałt, który miałby polegać na seksie z zaskoczenia. Najlepiej z rozkazami, zakrytą twarzą oraz na ostro. 
Niezapowiedziane przyjście kochanka wcześnie z pracy, zaaranżowanie takiej sytuacji gdzieś na mieście, gwałt w hotelu, samochodzie. Ilość mężczyzn, to kwestia indywidualna. Są Panie które pragną takiego gwałtu w wykonaniu swoje mężczyzny, który ma zakrytą twarz inne marzą o takiej sytuacji z kilkoma mężczyznami.

ZAPŁAĆ MI 
Kolejną ciekawą fantazją, która padała dość często jest sponsoring. I tutaj kwestia podziału Pań na dwie grupy. Na Panie które udają sponsoring ze swoim kochankiem, oraz na te Panie które rzeczywiście chciałby chociaż raz być w takiej sytuacji. Czyli poszukanie odpowiedniego sponsora przez internet, umówienie się na kolację a później seks najlepiej znów z dominacją ze strony męskiej.
Sponsoring to fantazja raczej typu bardziej luksusowego. Co mam na myśli ? Otóż, Panie pragną całej aranżacji romantycznej kolacji i udawania nieznajomych, udania się w inne miejsce niż mieszkanie na seks, oraz opuszczenie go osobno by dopiero później spotkać się wspólnie w domu. Panie pragną całe tej otoczki w przygotowywaniach, idealny makijaż, fryzura, kiecka, pończochy, szpilki, seksowna bielizna. Czyli zrobienie się na bardzo seksowną " drogą " dziwkę. Ta cała otoczka tyczy się również Pań, które pragną tego typu przeżyć z obcym mężczyzną.
Nie ma mowy o udawaniu zwykłej ulicznej dziwki. To fantazja " Na bogato " :)

SEKS W MIEJSCU PUBLICZNYM
W wielu wątkach przewijał się temat seksu na oczach innych lub w miejscach gdzie kochankowie mogliby zostać przyłapani na swoich igraszkach.

DWÓCH PANÓW
Tutaj epicentrum podniecenia u  kobiety nastaje w chwili gdy patrzy ona na swojego mężczyznę, który zaspokaja oralnie drugiego Pana. W dalszym ciągu fantazji następuje, zwrot akcji. Panowie równocześnie starają się zadowolić Panią ustami. 
Nie chodzi tutaj o seks homoseksualistów lecz zwykły seks oralny dwóch mężczyzn.

SEKS PARTNERA Z INNĄ KOBIETĄ
Przy tej fantazji szczerze mówiąc zwątpiłam czy naprawdę są kobiety które marzą o takich sytuacjach. Jak się okazuje są. Oglądanie swojego mężczyzny, który uprawia seks z tutaj uwaga bardzo ładną kobietą nakręca wiele Pań. Kobieta z, którą ich partner miałby się kochać musi być przede wszystkim ładna, w dużej mierze Panie stawiały na blondynki, szczupłe, zgrabne. Podczas seansu kobieta oglądała filmy poro aby mówić w jaki sposób kochankowie mają uprawiać seks. Kobieta nie uczestniczy czynnie, zostaje w roli widza.

POZOSTAŁE FANTAZJE :
*seks w samochodzie
*seks na łonie natury
*trójkąt 
*wino, świecie, namiętność ( bardzo rzadka fantazja )
*przy zachodzie słońca
*w przymierzalni 
*w piwnicy 
*w domu rodzinnym na łóżku rodziców
*z aktorem
*strażak/policjant 
*szef
*w biurze 
*w kinie
*w wodzie
*pod namiotem


Fantazje kobiet są przeróżne, lecz jak widzicie w dużej mierze dominuje w nich ból, upokorzenie, dominacja przez mężczyznę lub kilku mężczyzn. Mało kobiet tak naprawdę fantazjuje o namiętnym, słodkim seksie. 
Nawet Panie, które na pozór mogą wyglądać na dobrze ułożone, z odpowiedzialną pracą i 4 dzieci marzą o ostrym seksie a w większości o gwałcie.

Z fantazjami bywa u nas kobiet różnie. Niektóre kobiety pragną spełnić swoje seksualne marzenia inne pragną tylko o nich marzyć i w rzeczywistości nigdy nie odważyłyby się spełnić swoich pragnień.

Ja jestem jedną z tych kobiet, która raczej woli spełniać swoje fantazje niż tylko i wyłącznie o nich marzyć.
Spotkałam się również z opiniami kobiet szczególnie z tych które mają " ostre " fantazje, że coś jest z nimi nie tak. Bo przecież jak może podniecać wizja gwałtu, lub bycia poniżaną.
Drogie Panie przejawy fantazji seksualnych obojętnie na jakim poziomie ich drastyczności są objawem waszego zdrowia psychicznego.
Tak jak masturbacja tak i fantazje seksualne zarówno u nas kobiet jak i u mężczyzn są czymś normalnym.
Pytanie tylko czy sprawiłyby one wam taką samą przyjemność w rzeczywistości jak i w waszych umysłach.
To od was zależy jak daleko posuną się wasze rządzę :)


Poniżej przedstawiam wam kilka cytatów fantazji  :)

Od dzieciństwa...marzylam o seksie z kims duzym wiekszym - tudzież czesto snił mi sie mój lekarz. Obecnie uwielbiam fantazje o...bólu, o tym, ze facetm straaasznie mnie pragnie i bierze siłą. Ja się opieram, a on delikatnie mnie dusi, przyciska do sciany, wykreca ręce, az woli, unosi do góry, tak, ze kompletnie nie mam sil sie wyrwać i ......pchaw moja pusii, mocno, ze zwierzecym porządaniem, patrzy gleboko w oczy, od czasu do czasu caluje,   a ja...ppiszczę z bólu, nawet placzę. On sie spuszcza, a na koniec  całuje i zostawia w spokoju. Uwielbiam tą fantazje, podnieca mnie najbardziej,a  najfajniejsze jest to, ze...udało mi sie ją zrealizować:D trafilam na super facetam ktory uwielbia bawić sie w gwałty hihi:D
ale....ostatnio zastanawiam sie, o czym moze to świadczyc??   A tak poza tym w seksie uwielbiam....zabawę i poczucie, ze jestem dziewczynką!! Uwielbiam wszelkego rodzaju masie, spermy, krew ( tak jak bloto w dzieciństwie:D ), uwielbaim piszczeć, uwielbim byc mala i czuc, ze mam duuzeego, silnego, wladczego faceta, a ja mu usluguje i robie, co mi kaze.

Ja mam tez takie dziwne fantazje... np czasami marzylam o gwalcie..., o seksie z 5 facetami i mnie jednej, o seksie z kobieta czy o zabawie z bita smietana big_smile  ale to musze koniecznie sprobowac!

 Któregos dnia moj facet wyznał mi, ze dawno temu,w młodosci, kiedy sie jeszcze nie znaliśmy, skorzystał z usług tak zwanej pani lekkich obyczajów. Opisał mi to zdarzenie w szczegółach, jak owa pani sie zachowywała i co robila, oraz co on robił jej. Było to przykre dla mnie, ale jednoczesnie SZALENIE PODNIECAJĄCE. Od tamtego czasu prześladują  mnie fantazje seksualne..... Onanizując sie, wyobrażam sobie mojego faceta z inną kobietą,koniecznie musi być ona BARDZO ŁĄDNA I ZGRABNA,oglądajac porno równiez wybieram filmy z super laskami i wyobrażam sobie ze to mój facet z inną kobieta,strasznie mnie to podnieca, a jednocześnie rani, czuje jednoczesnie rozkosz i ból, wlasciwie tylko tak jestem w stanie osiągnąć orgazm.
 może to chore dla niektórych kobiet tutaj, ale myślę czasem jak np 3 facetów mnie obraca i mam zajęte "wszystkie dziurki jednocześnie" - przepraszam za szczerość (taka niestety jestem, szczera i bezpośrednia tongue)






Źródło obrazku :
http://www.womenshealth.pl
Czytaj więcej...

Pegging - Czyli pieszczoty męskiego punktu G



Czasy w których seks miał ściśle zaciśnięte ramy mamy już na całe szczęście dawno za sobą. Pragniemy więcej, chcemy nowych doznań, szukamy rzeczy które doprowadzą nas do seksualnego szaleństwa. 
Przestajemy bać się swojego ciała, zaczynam je odkrywać.

Mówi się, że nasze kobiece ciało to jeden wielki punkt erogenny. Fakt, to prawda. Praktycznie każdy centymetr naszego ciała potrafi przynieść nam wielką przyjemność.
A jak to się ma u płci przeciwnej ? Czy oni też posiadają niezliczoną ilość miejsc na ciele, które doprowadzają ich do szaleństwa ?
Niestety mężczyźni są na trochę bardziej przegranej pozycji w tej kwestii. Ich ciało posiada wiele miejsc erogennych, lecz znacznie mniej niż nasze.

Czyli co ? Penis, jądra, i..yyy...ee...to wszystko ?

Penis, jądra, sutki, uda, plecy, kark, uszy, ramiona, pośladki, odbyt. ODBYT ? No tak u gejów i odbyt.

Nie moich drodzy nie tylko homoseksualiści czerpią wielką przyjemność z pieszczot odbytu. Mężczyźni, którzy kochają kobiety, pragną je jak niczego innego na świecie również są rządni pieszczot właśnie odbytu.

No dobra ale zacznę od początku.
Od pewnego czasu temat stymulacji męskiego punktu G a raczej punktu P ( czytaj prostaty ) zaczął mnie strasznie ciekawić.
Pierwszym kogo zapytałam o to jakże tajemnicze miejsce męskiego ciała był oczywiście mój partner. Jak każdy 100 % mężczyzna przy pierwszym podejściu bronił swojej męskości jak tylko się dało. Nie było w ogóle mowy o jakichkolwiek pieszczotach okolic jego pupy ( oczywiście póki co o słownych propozycjach pieszczot ) Nie i koniec. 
Lecz co jakiś czas temat ten przewijał się coraz częściej. Z każdą kolejną rozmową słowo " NIE " padało coraz rzadziej. 

Dlaczego Panowie tak bardzo unikają tego tematu albo wstydzą się przyznać że tego typu zabawy to coś czego pragną ?
To bardzo proste. W obrazie 100 % heteroseksualnego faceta jedyny penis jaki może mu towarzyszyć podczas seksu to jego penis. A jedyny odbyt do pieszczot to odbyt jego kobiety. Przez cały czas obraz takich pieszczot był przypisywany homoseksualistom. Żadne facet nie będący gejem nie chce mieć nic wspólnego z homoseksualizmem. Oni nawet nie tolerują ich towarzystwa. Słowo gej facetowi kojarzy się z czymś mało męskim, mało zaradnym, ciepłym, kluchowatym, z czymś co jest nie do przyjęcia w budowaniu jego wizerunku 100 % heteryka.
Taki obraz geja, podburza męskie towarzystwo, które aż kipi od testosteronu. A przyznanie się do odczuwania przyjemności z pieszczot swojego odbytu równałoby się z posłaniem na szubienice.
Przecież żaden facet nie chce stracić w oczach swoich znajomych oraz partnerki postawy pełno etatowego prawdziwego samca.
Lecz czy aby na pewno, każdy facet to prawdziwy maczo, który nigdy nie próbował tego typu pieszczot ?

Aby przekonać się co tak naprawdę na ten temat sądzi większość 100 % heteryków wgłębiłam się w kopalnie wiedzy na ten temat, czyli fora internetowe.
Pierwsze forum i ja Patrycja doznałam szoku, którego dawno nie doświadczyłam. Wypowiadający się tam mężczyźni, opisywali swoje przeżycia z pieszczotami ich odbytów które, wychwalali w niebiosa. Omamieni namiętnością swojego odbytu, odpływali w wypowiedziach, pochlebstwach, uniesieniach. W niezapomnianych przeżyciach oraz radości jaką z tego czerpali.
 Zaznaczam nie było to forum homoseksualistów. Przeżycia te oparte były na pieszczotach jakie wykonywały Panom ich partnerki. 
Nie było wyzwisk od gejów, pedałów, zboczeńców. Wręcz przeciwnie, zakładane były nowe wątki o tytułach " Jak namówić swoją kobietę, aby pieściła mój odbyt "
Szok jaki doznałam towarzyszył mi jeszcze przez kolejne długie wątki mężczyzn, opowiadających o pieszczotach swojego miejsca tabu.


Tak to prawda, stymulowanie tego punktu moze dac facetowi niesamowity orgazm - bardzo intensywny i dlugi . Chyba byla to wielka fantazja mojej eks bo wiele razy mnie prosila czy moze sprobowac W koncu podczas masazu olejkiem wsunela mi palec i zaczela okreznnymi ruchami masowac prostate - zdretwialem z rozkoszy i poczulem zalewajace cale cialo fale ciepla (zupelnie inne uczucie niz przy klasycznym seksie) Orgazm byl bardzo intensywny ze skurczami miesni, bez wytrysku. Nastepnym razem bylem tak obezwladniony ze nawet nie zdazylem zaprotestowac gdy zabrala sie do mnie ze swoim wibratorem Przy intensywnym masazu prostaty zdazylo mi sie osiagnac bardzo dlugi orgazm powodujace skurcze prawie calego ciala. Chociaz wydaje mi sie ze zeby miec fajne przezycia trzeba byc pozytywnie nastawionym do tego typu zabaw i byc calkowicie zrelaksowanym
Uwielbiam, moja żona z początku była sceptycznie nastawiona, lecz gdy przekonałem ją do tego typu zabaw, sprawiła mi ogromną radość. I nie odbiera mi to w żaden sposób męskości

Byłam święcie przekonana, że Panowie nie dopuszczają w ogóle do myśli czegoś takiego. Że jedyny odbyt o jakim marzą to odbyt ich żony/ partnerki. Ale nigdy w życiu nie ich własnych osobisty ODBYT.
Szok numer 2 to szok związany z kobietami. I nie mówię tu o pieszczotach naszej drugiej dziurki, i tego jak bardzo tych pieszczot się domagamy. Mówię tu o Paniach które pragną, lubią a może wręcz uwielbiają pieścić swoich mężczyzn analnie. Niektóre Panie, które boją się zaproponować takich przyjemności swojemu mężczyźnie proszą o radę jak mogą nakłonić partnera na tego typu zabawy. I tu uwaga wiele Pań podkreślało, że są to ich fantazje. Panie uwielbiają męskie pupy.
To fakt, ja również je lubię. Męskie pośladki potrafią być bardzo seksowne oraz podniecające. A ich pieszczoty sprawiają nam kobietom wielką przyjemność.
Mój mąż długi czas nawet nie chciał słyszeć o tego typu pieszczotach. Jakiś czas delikatnie mu sugerowałam, że nie będzie tego żałował. 
My ogólnie oboje jesteśmy dosyć zboczeni i lubimy eksperymentować. Zaczęłam mu czytać wiele artykułów dotyczących masażu prostaty. Przekonał go jeden. Do tej pory takie zabawy kojarzyły mu sie z homoseksualizmem, a ten artykuł tak fajnie opisywał, że homoseksualizm jest wtedy kiedy partnerzy są tej samej płci. Kiedy chodzi o płeć przeciwną, to już tylko czerpanie przyjemności w każdy możliwy sposób.
Zanim to zrobiłam pierwszy raz starałam sie być wyjątkowo delikatna. Zawsze lubił jak dotykam go pod jajkami, więc od tego zaczęłam. Później już samo się potoczyło i byłam z siebie zadowolona, bo strasznie mu się podobało

Teraz od czasu do czasu też to robię, szczególnie wtedy kiedy biorę "go" do buzi smile
Bardzo lubię w ten sposób sprawiać przyjemność mojemu narzeczonemu.
Z tego co wiem byłam pierwszą osobą, która "tam była" smile
I ja w zasadzie też z nim, że tak powiem przewrotnie "przecieram szlak".
Jakoś tak udało nam się dopasować. Wszystko oczywiście przy zachowaniu higieny i delikatności. Na początku widziałam u niego skrępowanie, nie mniej orgazm jest bardzo intensywny i teraz nie stanowi to tabu.
Osobiście jestem jak najbardziej na tak dla takich pieszczot. Dlaczego ? Ponieważ może ku waszemu zdziwieniu nasze odbyty ( damski i męskie ) nie różnią się wiele. Są tak samo unerwione, czułe na dotyk, a inteligentne oraz rozważne pieszczoty mogą doprowadzić do szaleństwa równie mocno kobietę oraz mężczyznę.

Większości osób, które nie miały do czynienia z stymulacją prostaty kojarzy się ona z wielkim sztucznym penisem lub wibratorem oraz pochylonym mężczyzną, który w tej pozycji traci swoją męskość.
To oczywiście bardzo mylne podejście do tego tematu.
Sposobów na pieszczenie męskiego odbytu jej wiele.

Jesteś facetem i pragniesz tego typu pieszczot/ Jesteś kobietą i pragniesz dać tego typu pieszczoty swojemu mężczyźnie, ale nie wiesz jak się do tego zabrać.

Stymulacja prostaty oraz męskiego odbytu nie różni się wiele w sposobie przygotowania czy pieszczotach od stymulacji naszego kobiecego odbytu.
Po pierwsze i zarazem najważniejsze jest podejście oraz pewność swojej decyzji.


Jeżeli jesteś kobietą i pragniesz zabawiać się analnie ze swoim parterem oczywiście z nim w roli głównej, a pierwszy raz macie przed sobą raczej odstaw na bok wielkiego penisa przyczepionego do pasa na Twoich biodrach.
Mało który facet na pierwszy raz pragnie być posuwany przez Ciebie oraz wystającego z Twoich bioder sztucznego fiuta.
Zabranie się do tego od tej strony to największy błąd jaki możesz popełnić.
No chyba że Twój parter lubi być dominowany i takie zagrania odpowiadają mu w 100 %
Lecz gdy o dominacji nie ma mowy, zacznij pieszczoty bardziej subtelnie :) Twoje wibrujące zabawki póki co również odkładamy na bok ( szczególnie te koloru różowego lub w kształcie króliczków :)) )

Ważne jest oczywiście nawilżenie i tutaj wybór lubrykantu jest według waszego uznania. Odradzam ślinę ponieważ wysycha ona zbyt szybko.
Do tego typu pieszczot nie żałujemy nawilżenia.
Pamiętaj również, aby zadbać o swoje paznokcie oraz skórki. Nie ma mowy o ostrych krawędziach czy też pozadzieranych skórkach ponieważ tego typu niedopilnowania mogą przerodzić się w ból dla Twojego partnera.
Zacznij od delikatnych pieszczot jego odbytu oraz okoli odbytu swoim palcem, oczywiście przy pomocy nawilżenia. Zataczaj nimi koła, głaszcz, pieść, wykonuj delikatne ruchy które wiesz, że Tobie również sprawiłby przyjemność. Kolejnym krokiem jest stymulacja językiem, tutaj dowolność w ruchach jest nieograniczona :)
Gdy poczujesz, że Twój parter rozluźnił swoje spięte ciało, może powoli zacząć wsuwać delikatnie swój palec, w dalszych pieszczotach możesz włożyć dwa palce. 
Pamiętaj, że dla niego pierwsze takie pieszczoty to ogromne wyzwanie. Każdą czynność którą będziesz chciała dołożyć (wibrator, strap-on czyt.penis na pasku inne zabawki ) skonsultuj z nim chwilę przed pieszczotami.



Gdy postanowicie rozpocząć zabawy z jego prostatą ważne jest żebyś wiedziała gdzie ona się w ogóle znajduje. Zabawy te najlepiej zacząć przy pomocy palca.  Włóż delikatnie palec i przesuwaj nim po ścianie odbytu. Gdy wyczujesz opuszką palca delikatny, elastyczny, okrągły gruczoł oznaczać będzie,że znalazłaś męski punk P czyli prostatę :) Zazwyczaj znajduje się ona na głębokości ok 5 cm i mieści się ona między jądrami a odbytem ( o długich paznokciach podczas takiego masażu nie ma mowy, ponieważ możesz zranić nimi kochanka ) Jeżeli jednak żal Tobie ślicznych nowo zrobionych paznokci, zaopatrzcie się w specjalny masażer prostaty.  Masaż prostaty wykonuj bardzo delikatnie, przesuwaj palcem w górę w dół, na boki, oraz zataczaj delikatne koła. Jeżeli użyjecie masażera wykorzystaj wibracje,lecz pamiętaj aby nie trzymać go w jednym miejscu. Ruchy te również muszą być bardzo delikatne. Uczucie to jest tak przyjemne dla mężczyzny, że praktycznie po kilku chwilach większość z nich osiąga orgazm podczas, którego z penisa wycieka odrobina płynu lecz nie spermy. Aby doprowadzić go do szaleństwa spróbuj jednocześnie doprowadzić go do orgazmu za pomocą dłoni pieszcząc penisa.




Niektórzy mężczyźni pozostają jedynie przy palach oraz języku. Nie chcą dodatkowych gadżetów. Nie każdy facet również pragnie głębokiej penetracji, lub nie chce jej w ogóle. Pocałunki, pieszczoty palcem w okół odbytu oraz pieszczoty językiem to dla wielu Panów jedyne czego pragną.
Przy pieszczotach językiem w odpowiedniej pozycji możesz stymulować jego jądra oraz penisa, uda, pośladki, pamiętaj  każdy kolejny dotyk sprawi mu jeszcze więcej przyjemności.

Jeżeli natomiast jesteś mężczyzną, który pragnie pieszczot analnych a wstydzi powiedzieć się o tym swojej partnerce odstaw na bok teks " Zerżniesz mnie analnie ? " :) Postaw na delikatność. Panie w większości raczej nie wyobrażają sobie, że pieszczoty analne mogą wam mężczyznom sprawiać przyjemność. Krótko mówiąc postaw na subtelność. Podsuń jej artykuły, książki. Możesz również szepnąć małą sugestie podczas seksu.
 Pamiętaj również aby zadbać o higienę ! Jest wielu zwolenników teorii, że przy każdej zabawie analnej zarówno gdy poddawana jest jej kobieta oraz mężczyzna należy się wypróżnić.
Czystość oraz higiena  podczas zabaw analnym stawiamy na pierwszym miejscu.
Postaw również na szczerość, powiedz co dokładnie może sprawić lub sprawia Tobie przyjemność. Powiedz w jaki sposób, ma cię pieścić jakie ruchy wykonać. Jękami oraz wskazówkami podczas pieszczot utwierdzisz ją, że robi to w dobry sposób.


Masażery prostaty to bardzo pomocny gadżet, oraz coś co sprawi że męskie doznania mogą strać się jeszcze bardziej intensywne. Ich wybór jest ogromny. Należy jednak pamiętać, aby kupować je w sprawdzonych sklepach oraz wykonanych z odpowiednich materiałów.









Masaż prostaty odgrywa wielką rolę w życiu mężczyzny. Nie tylko dlatego, że potrafi przynieść ogromną przyjemność, jest również ważny ze względów zdrowotnych. O tym oraz o dalszych informacjach na temat męskiego punktu G ( P ) w kolejnych postach :)




Źródła obrazków :tematy.logo24.plgoogle.image.pl



Czytaj więcej...

Nietypowe seks zabawki

Dziś chciałabym przedstawić wam gadżety, które nie tylko swoim wyglądem ale również funkcjonalnością różnią się od zwykłych wibratorów czy też stymulatorów.Powiem szczerze oglądając niektóre z nich, śmiałam się sama do siebie. Potwierdziłam również swoje słowa, które dość często padają w moich postach, że jedyną granicą czerpania przyjemności z seksu jest nasza wyobraźnia oraz wyobraźnia producentów zabawek erotycznych :)

Ja osobiście bardzo się ciesze, że rynek seks zabawek z każdym kolejnym rokiem rozkwita jeszcze bardziej.
Otwierając nam przy okazji wiele drzwi do spełniania naszych najskrytszych pragnień.

Dziś jednak nie pozostaje mi nic innego niż życzyć wam miłego oglądania :)

To co widzicie powyżej to gadżet, który pozwala zniwelować kompleks małego penisa :)
Pan, który włoży swój skarb w sztuczne przyrodzenie będzie mógł chociaż na chwilę zapomnieć o swoim kompleksie oraz czerpać przyjemność z wibracji które owa zabawka posiada. Oczywiście przyjemność z tej zabawki czerpie również partnerka, która pragnie poczuć w sobie trochę więcej niż 8 cm :)
Ja osobiście przestraszyłabym się widząc penisa mojego partnera w takim wdzianku. Pamiętajmy również o tym, że wielkość potrafi być czasem bardziej dokuczliwa niż mniejszość :)

Ten gadżet sprawił że mój uśmiech nie schodził mi z twarzy przez dłużą chwilę. Nie mam pojęcia kto kupuje tego typu rzeczy, wiem natomiast że kupując ten gadżet pora pomyśleć o wizycie u psychoterapeuty :)
Szklany penis z kłódką oraz czymś co jest mi trudno określi ma spełniać rolę pasa cnoty :)
Do tego gadżety myślę że każdy kolejny komentarz jest po prostu zbędny :)

Samo patrzenie na gadżet powyżej sprawia mi ból. I naprawdę mam wielki szacunek dla Panów, którzy czerpią z niego jakąkolwiek przyjemność.
Zdjęcie powyżej przedstawia pręt a dokładniej lub ładniej mówiąc wtyczkę, którą umieszcza się w cewce moczowej u Panów. Dodam jeszcze, że wtyczka ta jest pokryta stymulującymi " żeberkami "
Ałłłłaaaa....
Moja cewka na całe szczęście nie ma takich potrzeb :) No i co najważniejsze cewka mojego partnera również :)

Jeżeli któryś z Panów miałby ochotę mówiąc brutalnym językiem zerżnąć wielkiego penisa w tyłek, nie ma problemu. Na rynku znajdziecie gadżet, który spełni waszą fantazję :)
Dodam jeszcze tylko, że penis ten nie tylko posiada odbyt ale jak również podkreśla producent dwa wspaniałe okrągłe pośladki :)
....

Tym razem coś dla tych z was, którzy uwielbiają oglądać, dotykać, kochać się z kobietą właśnie z tej perspektywy. 
Idealny gadżet dla Panów, którzy uwielbiają kobiece stopy, łydki, nogi, pośladki no i oczywiście waginy :)

A może, jest jakiś Pan który nie może zdecydować się czy bardziej woli piersi a może jednak waginę ? Jeżeli tak, nie ma problemu. Połączenie piersi z waginą jest na rynku :)
Można bez problemu stymulować swoje penisa sztuczną waginą, dotykać przy okazji piersi oraz bawić się sutkami. Można również spełniać swoje fantazje, umieszczając penisa między piersi stymulatora :)

To już coś dla tych z was, którzy lubią błyszczeć :)
Elegancki, czarny korek z dużym " diamentem " ozdobi każdy odbyt :)

Kochać można się praktycznie wszędzie. Jednak większość przyznaje, że łóżko jest do tego celu najlepszym gadżetem. Skoro więc zwykłe łóżko daje nam tyle przyjemności, dlaczego nie pójść o krok dalej i kupić łóżko bondage ( łóżko do zabaw z krępowaniem w roli głównej )
Pomysł może i fajny, lecz po pierwsze to nie łóżko tylko zwykły nadmuchiwany materac z kilkoma sznurkami do wiązania za które producent żąda prawie 900 zł. Na moje lepiej więc zakupić zwykły materac koszt ok 70 zł  + kilka dowolnej faktury sznurów i takie łoże zrobić sobie samemu :)

To dildo wyglądem zupełnie nie przypomina tych, które znajdują się praktycznie w każdym sklepie erotycznym.
Powiem szczerze jest to pierwszy z sztucznych penisów, który swoim wyglądem mi się po prostu podoba i gdyby był wykonany z dobrej jakości drewna z pewnością znalazłby miejsce u mnie na szafce :)

Większość z was na pewno kojarzy bujaki w które wsadza się małe dzieci by w nich grzecznie siedziały. Jak się okazuje, z wiekiem zabawki nie zmieniają się aż tak bardzo. Stają się po prostu bardziej odważne :)
To bujak dla Pań, które mogą same zdecydować czy pragną wibracji płynących z sztucznego dilda czy też wibracji płynących z panelu stymulującego łechtaczkę, a może jedno i drugie ? :)












Źródła obrazków :
fotka.pl
www.beateuhse.pl



Czytaj więcej...

Jeszcze więcej pożądania cz. 12



Dziś przyszedł czas na kolejny post z serii erotycznych gifów.
Jesienne długie zimne wieczory to dla wielu czas zadumy, melancholii, stanów depresyjnych oraz innych ponurych rzeczy.
Dla ludzi lubiących seks to idealny czas na namiętność.
Dlatego nie pozostaje mi nie innego, jak podsunąć wam trochę inspiracji, które będziecie mogli wpleść w wasze cudowne długie jesienne wieczory :)

Miłego oglądania ! :)



Taka stymulacja ścianek pochwy daje wiele przyjemności. Lecz aby nie przyniosła nam kobietom bólu, mężczyzna musi zadbać o swoje paznokcie oraz skórki, aby żadne ostre krawędzie nie przyniosły nam dyskomfortu. Należy również zwrócić uwagę na siłę nacisku oraz szybkość pieszczot. Zbyt silny nacisk może powodować ból.

Panowie mają o wiele mniej możliwości stymulacji swojego penisa, niż my Panie stymulacji swojej waginy.
Należy jednak pamiętać, że cipka to naprawdę delikatna część ciała, i każdy mocniejszy ruch może przyczynić się do ogromnego bólu.

Ta pozycje dale bardzo intensywne doznania. Zarówno nam kobietom jak i mężczyznom.
Parter może dodatkowo stymulować naszą łechtaczkę co spotęguje olbrzymią przyjemność :)

Powiem tylko tyle - MASAŻ - ZDECYDOWANIE TAK !
Nie ograniczajcie się w nim, każdy dotyk to mały kroczek do osiągnięcia przez was wielkiej przyjemności.


Może nie jest to pozycja w której będziecie kochać się godzinami. Lecz jest na pewno jedną z tych, którą warto od czasu do czasu wprowadzić w swoje życie seksualne :)

Gra wstępna nie musi ograniczać się tylko i wyłącznie do robienia minetki. Powiem więcej, nie powinna się ograniczać tylko i wyłącznie do niej ! Taka pozycja to świetna sprawa nie tylko jako gra wstępna, bez problemu wykorzystamy ją podczas zbliżenia jak i na końcu w celu doprowadzenia kochanki do orgazmu.


Wasz język Panowie jest czymś co naprawdę kochamy. Uwielbiamy gdy pieści on nasz wzgórek, wargi sromowe, łechtaczkę ale tak że cały obszar, który znajduje się wokół naszego skarbu.
Szczególnie okolice naszego odbytu to część ciała, która bardzo mocno reaguje na tego typu pieszczoty.

Ssanie palca partnerki czy też partnera potrafi być bardzo podniecające. Nie tylko podczas seksu, lecz również podczas gry wstępnej z użyciem dominacji.

Idealna pozycja dla tych Pań, które przeżywają jedynie orgazm łechtaczkowy. Parter bez problemu może stymulować łechtaczkę oraz sutki kochanki.

Związane ręce, mały drobiazg który potrafi bardzo spotęgować atmosferę podczas zbliżenia.

Takie zabawy wymagają pewnej wiedzy. Nie są one polecane osobą zaczynającym przygodę z seksem. Aby w pełni cieszyć się z przyjemności tego typu zabaw należy w pełni ufać osobie, z którą się kochamy.
Gdy  seks wdrapał się już na wyższy poziom naszej świadomości , takie klapsy doprowadzą nas do szaleństwa.

Panowie mały apel do was. Wiem, że wielu z was a raczej 99 % szaleje za damskim biustem. Dlatego też nie zapominajcie o pieszczotach piersi oraz sutków waszych partnerek. Takie pieszczoty potrafią doprowadzić do orgazmu nie tylko kobietę ale również was drodzy mężczyźni :)


Kolejny dowód na to, że seks to samo zdrowie oraz, że przyczynia się do naszej dobrej kondycji :)
Zdrowy seks dba również o naszą skórę, włosy oraz opóźnia proces starzenia się :)

W naszych mieszkaniach, jest wiele przedmiotów, które mogę przydać się podczas seksu.
Nawet zwykły stołek może okazać się czymś bez czego nie będziecie mogli się obyć :)

Ten gif chyba nie wymaga żadnego komentarza :)













Źródło obrazków :
http://alotofadultgifs.tumblr.com
pytamy.wp.p

Czytaj więcej...

© Bliżej Zbliżeń , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena