Pod napięciem - Czyli ElektroSeks


Elektrostymulacja to coś co w dużej mierze może przyczynić się naszemu zdrowiu, pomaga podczas rehabilitacji lub w upiększaniu naszego ciała. Całe dobrodziejstwo elektrostymulacji bierze się ze stymulacji naszych nerwów lub mięśni impulsami elektrycznymi poprzez przepływ prądu o określonej częstotliwości, amplitudzie oraz czasie trwania zabiegu .
W medycynie oraz kosmetyce prąd ma olbrzymie zastosowanie, potrafi uwolnić nas np od uporczywych migren, bólu mięśni, bólach menstruacyjnych, bólach porodowych, czy też zaburzeń krążenia.

Jak też sama się przekonałam podczas lektury o elektrostymulacji ma ona wiele dobroci, ale co tak naprawdę łączy ją z seksem ?
Otóż wiele :)
Jak się okazuje prąd działa na wielu z was bardzo podniecająco, przyczynia się do niezapomnianych wrażeń oraz jest świetnym sposobem na niecodzienną grę wstępną :)
Rynek gadżetów erotycznych jest olbrzymi, nie zabrakło w nim również gadżetów dla ludzi spragnionych wrażeń pod napięciem :)



Elektrostymulacja szybko dostała drugie imię - ElektroSeks to coś co z każdym dniem staje się coraz bardziej pożądane. 

Na czym dokładnie polega erotyczna zabawa prądem ?
Polega ona na przepuszczaniu przez ciało prądu o niskim napięciu. Przepływ prądu na najniższym poziomie powoduje przyjemne mrowienie z chwilą gdy zwiększamy jego natężenie mrowienie staje się bardziej intensywne aż do dość mocnych odczuć " popieszczenia " prądem.
Ku mojemu zdziwieniu do takich zabaw gadżetów jest cała gama, podstawowym jest natomiast zestaw składający się z panelu kontrolnego dzięki któremu decydujemy o natężeniu prądu, zestawie kabli przewodzących oraz samoprzylepnych elektrod które według uznania umieszczamy w wybranych przez siebie partiach ciała.  
Gdy zobaczyłam ów zestaw wcale nie przypomniał mi gadżetów do świetnego seksu, bliżej było mu do narzędzi które zostawił u nas elektryk po wykonanej robocie.
Na pierwszy rzut oka nie ma w nich nic podniecającego :)
Szczerze powiedziawszy gdy wgłębiałam się w ten rodzaj przyjemności na mojej twarzy gościł raczej grymas zdziwienia, strachu oraz lęku o własne zdrowie.
Na pewno każdy z was raz w życiu przeżył bliskie spotkanie z prądem " kopnięcie " to chwila nieuwagi  chociażby przy wkręcaniu żarówki, ja również kilkakrotnie miała " przyjemność" zaznać tego uczucia i z tego co sobie przypominam wcale nie towarzyszyło mi wtedy podniecenie czy nawet szczypta przyjemności.
Cóż może nastrój, ukochany partner, oraz gadżety sprawiają że prąd może jednak stać się źródłem pożądania ?
Mnie długo byłoby trzeba namawiać na eksperymenty związane z elektrostymulacją, chociaż przyznam że ciekawość pcha mnie coraz bardziej w tą naelektryzowaną zabawę :)
Co oferują nam sklepy erotyczne w przygodzie z prądem ?

Oferują naprawdę wiele gadżetów które swym wyglądem wywołują u mnie gęsią skórkę oraz przerażenie w oczach :) Twórcy chorych filmów z pewnością nie pogardziliby takimi gadżetami do swoich produkcji. Lecz jak to się mówi " Do odważnych świat należy " :)



To jeden z podstawowych zestawów, tak jak wspomniałam wcześniej zupełnie nie przypomina on erotycznego gadżetu lecz skrzynkę którą zostawił nam Pan elektryk :) Na obrazku możemy zobaczyć jak Pani obklejona kabelkami przeżywa swoje najlepsze chwile w życiu :) Jedno jest pewne gdy patrzę na te samoprzylepne elektrody umieszczone na jej sutkach oraz cipce boli mnie jedno i drugie :)
Dodam jeszcze tylko że posiada on ciekawą opcję a mianowicie o przepływie natężeniu prądu może decydować nasz głos.
Cena gadżetu ok 1200 zł


Ten gadżet to nic innego jak korek analny, lecz oczywiście wyposażony w zasilacz który po podłączeniu do prądu zafunduje nam kopniaka w tyłek :) To chyba przeraża mnie jeszcze bardziej niż powyższy zestaw elektryka :) Stymulację na zewnątrz ciała mogę jeszcze zrozumieć i kiedyś może się na nią skusić ale jeżeli chodzi o potraktowanie mojego tyłka albo cipki prądem mówię zdecydowanie nie ! :)
Cena ok 899 zł

Powiem szczerze z każdym kolejnym gadżetem moje przerażenie rośnie. Takie kółeczka to ja owszem widziałam ale na butach i filach o dzikim zachodzie ! Wyobraźcie sobie że ktoś " mizia " nimi wasze uda oraz okolice miejsc intymnych oczywiście z dodatkiem prądu grrr !
Jedno jest pewne dla tych z was którzy mają odwagę na taką zabawę " Czapki z głów " Ja bałabym się że moje wargi sromowe zostaną potraktowane jak pizza którą kroją kucharze przy pomocy bardzo podobnego noża. 
Oczywiście koszt zabawki to jedyne ok 400 zł :)

To cacuszko to dwubiegunowa elektroda zaciskowa ( wtf ?! ) niestety nie znam jej dokładnego zastosowania, wiem jedynie że służy do elektrostymulacji sutków oraz łechtaczki. 
Brzmi groźnie, wygląda również ja pozostanę przy krótkim opisie tego gadżetu gdyż każda próba wyobrażenia sobie jego zastosowania kończy się mimowolnym bólem sutków oraz łechtaczki :)
Cena ok 370 zł

To niepozorne kółeczko to obręcz którą zakłada się na penisa, obręcz ta oczywiście wywołuje przepływ prądu który " drażni " penisa. Patrząc na to jak Panowie dbają oraz chronią swój skarb przed wszelkim bólem oraz podrażnieniem sądzę że strach przed jego włożeniem byłby większy niż mój przed pająkami ( a uwierzcie boję się ich jak mało czego na świecie ) Aaa ważne jest to aby odpowiednio dobrać rozmiar pierścienia, by nie uciskał ani nie spadał podczas chwil uniesień :)
Koszt " pierścionka " z prądem ok 60 zł

Nie brakuje również wibratorów, wszelakich końcówek, kabli, wtyczek przejściówek czy też sond które wkładane są w różne otwory w naszym ciele :)
Dla zainteresowanych takim urozmaiceniem w łóżku polecam dokładne wgłębienie w temat elektrostymulacji, jest kilka stron oraz for poświęconych tylko i wyłącznie elektrostymulacji podczas seksu.

Czy jest ona bezpieczna ? Jest, pod warunkiem że ściśle przestrzegamy zasad dołączonych do gadżetu, używamy odpowiednich żeli oraz podczas zabaw towarzyszy nam rozwaga. Ważne jest to abyśmy nie przykładali urządzeń w okolicy szyi, klatki piersiowej, oraz głowy.

Czytając opinie ludzi siedzących już jakiś czas w tej tematyce zrozumiałam że do pewnych rzeczy w życiu trzeba dorosnąć oraz że każdy z nas ma swoje granice przyjemności.
ElektroSeks był wychwalany w niebiosa, przynosił niezapomniane wrażenia, pozytywnie uzależniał był czymś co sprawiało niepohamowaną wielogodzinną rozkosz u obojga parterów. Lecz aby w pełni móc z niego czerpać to co najlepsze tak jak wszystkiego w życiu należy się go nauczyć, wgłębiać w jego tajniki.
Elektrostymulacja przypadnie szczególnie do gustu tym z was którzy lubują się w dominacji w ostrzejszym seksie oraz w BDSM.

Ja osobiście nie przekonałam się jeszcze do tego typu zabawy, może nie dojrzała, może to nie moja bajka, jedno jest natomiast pewne podziwiam tych ludzi którzy odkryli w prądzie element podniecenia. Jak najbardziej jestem za eksperymentowaniem w dziedzinie seksu, za szukaniem tego co sprawia nam największą przyjemność, więc jeżeli chociaż w mały stopniu przeszło wam przez myśl że moglibyście czerpać radość z elektrostymulacji nie czekajcie zagłębcie się w temat, kto wie może to właśnie prąd obdarzy was najlepszym orgazmem jaki przeżyliście w życiu :)


P.s Jeżeli zdjęcia/obrazki są bardzo dużego formatu z góry przepraszam za niedogodność w czytaniu postów, ostatnimi czasy blogger i ja nie możemy dojść pod tym względem do porozumienia :)


Źródła obrazków:
sexdadzet.pl
google.image.pl




4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dawno tu nie zaglądałem a tu nowe notki... Cóż tak jak piszesz te wszystkie zabawki są najczęściej używane w środowiskach bdsm często jako rodzaj "tortur". Choć pewnie w odpowiedniej dawce i użyciu mogą zapewnić ekscytujące doznania.
Sam bym wypróbował ale niestety ceny są zaporowe. Mam tu na myśli sprzęt co przedstawiłaś ale ogólnie to nie są tanie rzeczy.

Pozdrawia Stały czytelnik

Bliżej zbliżeń pisze...

Po dłuższym czasie braku wpisów należało pomału nadrobić zaległości :)
Dokładnie chyba największą przeszkodą w rozpoczęciu przygody z elektrostymulacją jest koszt gadżetów, nie wiem jak u nas w Polsce ale wiem że na świecie są właśnie kluby dla zwolenników BDSM w których znajdują się owe gadżety i bez problemu można z nich korzystać :)

kovalski2 pisze...

Nie wiem czy to takie straszne ale chyba wydam te parę dolarów. http://www.aliexpress.com/item/Shock-Therapy-Slimming-Massager-Electro-Sex-Kit-E-Stimulation-Sex-Toys-Nipples-Clitoris-Body-Massager-Slim/32387303494.html

Anonimowy pisze...

Witam, takowe posiadam.... :-)

© Bliżej Zbliżeń, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena