Droga ku rozkoszy



Każda z nas uwielbia chwile, w których liczymy się tylko my. Nasza rozkosz, przyjemność, czas w którym ważne są tylko nasze pragnienie. Dlatego ja również postanowiłam sprawić sobie tak przyjemność. 
Lecz nie sama. W drodze ku rozkoszy miał mi pomóc wibrator o przemiłej nazwie " Króliczek " :)
Same skojarzenia z tą nawą dają wiele miłego. Mnie osobiście króliczek, kojarzy się z czymś miłym, delikatnym,  beztroskim oraz radosnym. Nie myliłam się, moje skojarzenia miały odzwierciedlenie w odczuciach. Delikatność, cudowne wibracje a zarazem dodatkowa stymulacja łechtaczki prowadziły mnie w drodze ku rozkoszy.

Wibrator ten jest dostępny w delikatnym różowym kolorze. Jest wyposażony w dodatkowy element stymulujący łechtaczkę. Ten dodatkowy element, bardzo przysłuż się kobietom, które pragną przeżyć intensywniejszy orgazm poprzez stymulacje  pochwy oraz łechtaczki jednocześnie. A co najważniejsze, nie musicie do tego używać obu rąk. Zwykle przy pieszczotach z wibratorem, kobieta musi pomagać sobie palcami drugiej ręki stymulując łechtaczkę, tutaj, drugą dłonią możecie pieścić swoje piersi. A co za tym idzie stymulujecie trzy części swoje ciała jednocześnie, dzięki czemu rozkosz jest potęgowana aż trzykrotnie. To cudeńko wykonane jest z tworzywa ABS oraz sylikonu medycznego, co sprawia że, jego powierzchnia jest gładka i bardzo delikatna w dotyku. Ma on anatomiczny kształt, który bez problemu dostosowuje się do kobiecego ciała. Jego wielkość oraz kształt są idealne. Wibrator ten, jest grubszy u góry oraz cieńszy na dole, co sprawia, że bez problemu może pieścić ścianki pochwy pod różnymi kątami.
Oczywiście wyposażony jest również w kilka różnych trybów wibracji. Od ciągłych po przerywane. Bez problemu każda z was dopasuje tryb wibracji pod swoje potrzeby. 
Wibrator ten jest idealny dla Pań, które w gadżetach erotycznych cenią nie tylko wygląd ale jakość pieszczot. Doskonale nada się również dla osób, które dopiero zaczynają poznawać świat zabawek erotycznych.





Ja osobiście jestem bardzo zadowolone z " Króliczka ". I z czystym sumieniem mogę go polecić. Dał mi wiele rozkoszy, a co najważniejsze nie sprawiał bólu oraz żadnego dyskomfortu. Jego kolejnym plusem jest fakt iż, działa on bardzo cicho. Niektóre wibratory zachowują się bardzo głośno, co sprawia dyskomfort w używaniu ich gdy w domu, oprócz nas znajdują się osoby trzecie :)  Tutaj nie ma takiego problemu, bez obaw można cieszyć się z jego doznań, nawet gdy za ścianą mamy lokatorów :)
Połączenie go z lubrykantem rozgrzewającym lub chłodzącym zapewni cudowne doznania.
Wibratorem możemy nie tylko pieścić swój skarb, ale również inne części naszego ciała jak i ciała partnera. Sutki, uda, pośladki, podbrzusze czy jądra partnera z pewnością pokochają przyjemne wibracje naszego przyjaciela. 
Z jego pomocą możemy również poznawać nasze ciało. Powoli delektować się jego przyjemnymi wibracjami oraz jego kształtem poznając zupełnie nowe pieszczoty. Wibrator ten pomoże w szczególności kobietom, które nie do końca mają pewność jakie pieszczoty sprawiają im największą przyjemność.
A co ważne jego cena jest również bardzo atrakcyjna.


Wibrator ten można zakupić na stronie sklepu internetowego  http://www.jollymolly.pl/.
Na tej stronie znajdziecie nie tylko wibratory, ale również wiele ciekawych rzeczy, które pomogą wam w doznaniu jeszcze większej przyjemności w seksie. Sklep ten posiada bogaty asortyment gadżetów erotycznych, wielu znanych producentów. Oraz szeroką gamę produktów, dzięki czemu, każda z was znajdzie coś dla siebie. 
JollyMolly.pl jest jednym z liderów na rynku, dlatego też nie musicie martwić się o jakość produktów czy prywatność podczas zakupów w ich sklepie. Wszystkie gadżety, wykonane są z  najlepszych tworzyw, co zapewnia bezpieczeństwo podczas zabaw.
Ich asortyment jest na wysokim poziomie, elegancja, szyk, kobiecość, oraz jakość produktów świadczy o wysokim standardzie ich usług. 

Ja przeżyłam z nim cudowne chwile, dlatego gorąco zachęcam was drogie kobitki do zakupu " Króliczka " lub innego gadżetu, który pomoże wam poznać swoje ciało oraz przeżyć chwile pełne rozkoszy.
Pamiętajcie o tym, aby wybierać sprawdzone sklepy oraz gadżety, które są wykonane z bezpiecznych tworzyw. Dzięki czemu unikniecie, rozczarowań, przykrych dolegliwości czy bólu podczas pieszczot.

Podaję wam również link do cudownego  " Króliczka " :)

http://www.jollymolly.pl/wibratory/kroliczki/odeco_-_elegancki_wibrator_kroliczek_-_tulipan_-_rozowy.html


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny jest ten sklepik, wibrator również śliczny :) Z tego co opisujesz faktycznie warto spróbować.
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Świetny post. Kiedyś zakupiłam pewien gadzet z tego sklepu i byłam bardzo zadowolona.
Kobiety czesto boja sie uzywac takich przedmiotow, aszkoda poniewaz daja duza frajde.

Anonimowy pisze...

Uwielbiam Twojego bloga ! Bardzo ciekawy post. Sama mam podobny wibrator i w planach mam zamiar zakupić jeszcze jakiś.

© Bliżej Zbliżeń, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena