Dotyk


Od zawsze doceniałam jego siłę. Już w dzieciństwie strasznie lubiłam się przytulać, nie broniłam się przed potrzebą bycia kochaną. Moi rodzice dawali mi wiele ciepła, wiedziałam że w każdej chwili mogę wtulić się w ich ramiona. Do dziś mimo, że okres dzieciństwa mam już dawno za sobą uwielbiam przytulać się do mojego taty. Spora sylwetka, szerokie ramiona oraz miłość którą okazuje mi po dziś dzień sprawia, że w jego uścisku czuje się naprawdę bezpiecznie.

Takiego uczucia bezpieczeństwa oczekiwałam również od mojego partnera. Do dziś pamiętam jak przy pierwszych naszych spotkaniach moja szczupła sylwetka wtulała się w jego postawnej budowy ciało.
Czułam, że to te ramiona które tak bardzo przypominają ramiona mojego taty.

Każdy dotyk, począwszy od tego dawanego w dzieciństwie, aż do tego który dostaje od kochających mnie osób po dziś dzień jest dla mnie bardzo ważny.
To dzięki niemu czuje wyżej wspomniane uczucie bezpieczeństwa, troski, miłości, czułości.
Dlatego również w swoim dzisiejszym życiu oraz związku, przywiązuje tak wielką wagę do uczuć, które okazuje mojemu mężczyźnie. Przytulam, dotykam, głaszcze, całuje.


Nie wyobrażam sobie, gdyby w moim życiu zabrakło dotyku, który wzbudza we mnie tyle pozytywnych emocji.

Okazuje się, że siła dotyku może zaważyć na naszym przyszłym życiu a dokładniej na jego miłosno - fizycznej sferze.
Osoby który w dzieciństwie nie zaznały dotyku wynikającego z miłości, troski czy też czułości, nie będą potrafiły lub będą miały sporą trudność w okazywaniu takich uczuć swojej drugiej połówce. Mogą mieć również większe skłonności do agresji.
Takim ludziom często brakuje, cech które pozwalają na stworzenie związku, w którym troska oraz uczucie tworzą fundamenty związku. Dlatego też ważne aby partner/partnerka potrafili nauczyć taką osobę dawania miłości, okazywania swoich uczuć oraz potrzeb.

Brak umiejętności " ciepłego " oraz czułego dotyku, może poważnie zaważyć na życiu erotycznym.
W związkach z taką osobą, często brakuje pieszczot, zrozumienia, bliskości czy też poczucia bezpieczeństwa.

Ciało kobiety oraz mężczyzny pod tym względem zbytnio się nie różni. Obie płci kochają dotyk. Jedyną różnicą są miejsca erogenne oraz ich ilość.

Ciało kobiety jest tak naprawdę jedną wielką mapą miejsc erogennych. Im cieńsza skóra, tym dotyk przyniesie więcej przyjemności. 
Ja szaleje za dotykiem mojego mężczyzny. Uwielbiam, gdy masuje moje ciało. A gdy jego palce delikatnie muskają moje ramiona, szyje czy też wewnętrzną stronę ud wariuję z przyjemności.

Zauważyłam, że gdy mój seks jest poprzedzony właśnie dotykiem czy też masażem staje się bardziej czuła na odczuwanie przyjemności. Jest ona większa, bardziej intensywna. Ciało staje się rozluźnione, jego temperatura lekko wzrasta. To wszystko przyczynia się do odczuwania jeszcze większej przyjemności z seksu niż podczas zbliżenia bez gry wstępnej.


Ja uwielbiam dotyk każdej części mojego ciała, lecz są miejsca w których dotyk odczuwam znacznie intensywniej. Każda z nas takie miejsca ma, lecz nie zawsze są one jednakowe. Miejsca te mogą się zmieniać ze względu na dzień, nasze samopoczucie czy też stres wynikający ze złego trybu życia czy też pracy.
Do najbardziej erogennych miejsc na ciele kobiety należą :

*pośladki
*piersi
*sutki
*uda, oraz ich wewnętrzna strona
*pachwiny
*szyja
*brzuch
*stopy
*tylna część kolan 
*uszy 

*Istnieją również takie miejsca jak linia między pępkiem a wzgórkiem łonowym, potrafi przynieść naprawdę wiele przyjemności.

*Nie tylko cała dłoń ma magiczną siłę, opuszki palców potrafią przyczynić się do wielkiej przyjemności.Wystarczy poprosić partnera/ partnerkę aby koniuszkami palców delikatnie dotykał/a miejsc które przynoszą wam największą rozkosz.

*Idealną pomocną " dłonią " okażą się eteryczne olejki, które pozwolą wam jeszcze bardziej rozluźnić wasze ciało.

*Nie tylko dłoń, mogą być to stopy, rzęsy, piórka, delikatne apaszki, krawat, lub wszystko to co ma delikatną i miłą w dotyku fakturę.

Męskie punkty rozkoszy, które możemy pobudzić dzięki dotykowi są bardzo podobne do naszych, to również :

*uda
*brzuch
*uszy
*kark
*głowa ( każdy facet rozpływa się podczas masażu głowy )
*stopy
*sutki
*pośladki

*Pośpiech go należy całkowicie wyeliminować podczas pieszczot za pomocą dotyku.

*Odpowiedni nastrój, świece, światło, muzyka potęgują jeszcze bardziej doznania płynące z siły dotyku.

*Genialnym sposobem na podkręcenie atmosfery podczas takich zabawa, jest jak najdłuższe omijanie miejsc intymnych. Oczywiście dotyk w okolicy jego jąder, penisa / jej waginy oraz odbytu wzmocni jeszcze bardziej doznania. Gdy zdecydujecie się po dłuższych pieszczotach na dotyk miejsc intymnych będzie on znacznie intensywniejszym doznaniem niż zwykle :)

To właśnie dotyk przyczynia się do budowania poczucia bezpieczeństwa w związku, to również on sprawia że więź z naszym parterem / partnerką pogłębia się jeszcze bardziej. Tak naprawdę zawdzięczamy mu fundament na którym budujemy nasze życie a w przyszłości poważne związki.

Prawdziwy dotyk przepełniony miłością, troską potrzebuje czasu. Nie zaznamy go w nastoletnim zauroczeniu, ten prawdziwy przyjdzie z prawdziwą miłością.




Źródło obrazków:
google.image.pl

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hej mam pytanie. Sprawa wygląda tak iż nie cierpię dotyku drugiej osoby. Gdy ktoś mnie dotyka mam ochotę uderzyć go w tą rękę. Czy moje życie seksualne juz jest skończone ?

Bliżej zbliżeń pisze...

Dotyk to bardzo ważny element w świecie erotyki oraz seksu. Pytanie brzmi dlaczego dotyk drugiej osoby sprawia Tobie trudności. Powodów może być wiele tak jak i wiele jest sposobów aby uczyć się odbierać pozytywne reakcje na dotyk drugiej osoby. Proponuje udać się do specjalisty, który pomoże Tobie na wyjście z tego problemu.
Seks bez dotyku istnieje, pytanie tylko czy będzie ona sprawiał Tobie przyjemność.

© Bliżej Zbliżeń, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena