Brak orgazmu




Dziś krótko, lecz treściwie :)

Cudownie byłby by, gdyby zawsze był. Gdyby nie było z nim żadnych problemów. 
Niestety, nie zawsze jest, i nie każdy go ma.
Ja również, mam dni, w których ciężko się nam dogadać :)
Oczywiście z reguły, jest tak, że to właśnie my kobiety mamy większe problemy z osiągnięciem orgazmu.
Mężczyźni, również skarżą się na jego brak, lecz są w tej kwestii mniejszą grupą procentową :)

Nasze kobiece ciało, jest trochę bardziej skomplikowane niż ciało mężczyzny.
Nasze hormony, szaleją trochę bardziej niż męskie. Jesteśmy również bardziej emocjonalne niż mężczyźni. Dodatkowo włada nami miesiączka, która rozregulowuje w nas wszystko co możliwe :)
To wszystko, oraz kilka innych czynników, oddziałuję na bark naszego orgazmu.

Ja nie mogę narzekać na swój orgazm. Od czasu, kiedy poznałam swoje ciało, oraz jego zachcianki znacznie łatwiej jest mi szczytować. Kiedy mój mężczyzna, również opanował sztukę kochania mojego ciała, orgazm praktycznie był gwarantowany. 

Niestety natrafiają się również dni, w których orgazm omija mnie szerokim łukiem.
Na początku, byłam bardzo poirytowana faktem, że nie mogę mieć orgazmu.
Przecież miałam tak wielką ochotę. Każde pieszczoty, stwarzały mi niesamowitą przyjemność. Nastrój, podniecenie , wszystko to było. A gdy przychodziło do chwili " zero " NIC totalnie NIC. Żaden dotyk, żadna pozycja , żadne pieszczoty te mocniejsze i te delikatne nie działały !
Irytacja przeradzała się w złość, a co za tym szło, cała atmosfera namiętnego seksu szła w diabły.

Po kilku takich przypadkach , zaczęłam dokładną analizę swoje ciała, oraz okresu w którym najczęściej napotykał mnie brak orgazmu.

U mnie na całe szczęście przyczyny były dość banalne. 
Brak orgazmu skutkowała nadchodząca miesiączka. Najczęściej zdarza się to tydzień przed dniem katuszy. 
Staje się rozdrażniona, nerwowa. Nie potrafię się skupić. Myślę o 100 rzeczach jednocześnie. Moje humory, są niczym kobiety w ciąży. Radość przeplata się ze złością. Mam ogromna ochotę na seks. Jednak kiedy, rozpływam się w objęciach ukochanego zaczyna się katastrofa.

I tak oto okazuje się, że nie pasuje mi dosłownie wszystko. 
Ulubiona pozycja, nagle staje się być bardzo niewygodna. Muzyka, lub film w tle doprowadzają mnie do szału. Albo jest mi za gorąco albo za zimno. Łóżko staje się za twarde a krzesło mało wygodne. 
Moje włosy, które wchodzą mi dosłownie wszędzie :p Kiedy staram się je spiąć, jest jeszcze gorzej, bo i tak podczas seksu się rozpadają. 
Chce mi się pić. Źle położona noga, ręka która przeszkadza bo nie ma z nią co zrobić. Hałas na zewnątrz. Nagle przypomina mi się, że czegoś nie zrobiłam, albo nachodzi mnie myśl co zrobię jutro na obiad :))
Skupiam się na tym, aby się skupić i wychodzi jeszcze gorzej :p
Szał zaczyna się w chwili, kiedy postanawiam " dojść "
Tak źle i tak nie dobrze. Może w tej pozycji, albo nie, spróbujmy w tej..
I tak oto cudowny seks, zamienia się w walkę o orgazm ;)
AAAAAAAAAAAAAAaaaa, to bardzo drażliwy dla mnie czas. 


Na całe szczęście, mój partner również wie, kiedy nadchodzi czas moich "trudności " jest bardzo wyrozumiały, i cierpliwie łagodzi sytuację jak tylko potrafi :)

Od jakiegoś czasu spokojniej podchodzę do " tych dni " bo wiem, że są one raz na miesiąc, a czasami omijają mnie w ogóle. Nauczyłam się też, że jeżeli faktycznie wszystko działa na mnie bardzo drażliwie, odpuszczam sobie orgazm, i staram nacieszyć się samym zbliżeniem.

Dlatego jeżeli, któraś z was drogie Panie, również boryka się, z takimi właśnie dniami nie ma co się martwić. One miną.
Nie ma sensu robić czegoś na siłę, ponieważ z reguły wychodzi nam to na gorsze.

Dodam jeszcze tylko, że nie tylko miesiączka ma wpływ na brak orgazmu. Może to być również :

*stres
*zmęczenie
*leki
*ogólny brak humoru
*alkohol oraz inne używki
*hormony
*oraz seks, który uprawiamy dla reguły, bez chęci oraz z przymusu 

Może Wy macie jakieś sprawdzone sposoby na problemy z orgazmem ? Albo wpływa na brak waszego orgazmu, moją zupełnie inne czynniki ?
Dajcie znać :)

Pozdrawiam
P.




Źródła obrazków :
pinterest.com
http://sklep.sawka.pl

0 komentarze:

© Bliżej Zbliżeń, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena