Nietypowe seks zabawki

Dziś chciałabym przedstawić wam gadżety, które nie tylko swoim wyglądem ale również funkcjonalnością różnią się od zwykłych wibratorów czy też stymulatorów.Powiem szczerze oglądając niektóre z nich, śmiałam się sama do siebie. Potwierdziłam również swoje słowa, które dość często padają w moich postach, że jedyną granicą czerpania przyjemności z seksu jest nasza wyobraźnia oraz wyobraźnia producentów zabawek erotycznych :)

Ja osobiście bardzo się ciesze, że rynek seks zabawek z każdym kolejnym rokiem rozkwita jeszcze bardziej.
Otwierając nam przy okazji wiele drzwi do spełniania naszych najskrytszych pragnień.

Dziś jednak nie pozostaje mi nic innego niż życzyć wam miłego oglądania :)


To co widzicie powyżej to gadżet, który pozwala zniwelować kompleks małego penisa :)
Pan, który włoży swój skarb w sztuczne przyrodzenie będzie mógł chociaż na chwilę zapomnieć o swoim kompleksie oraz czerpać przyjemność z wibracji które owa zabawka posiada. Oczywiście przyjemność z tej zabawki czerpie również partnerka, która pragnie poczuć w sobie trochę więcej niż 8 cm :)
Ja osobiście przestraszyłabym się widząc penisa mojego partnera w takim wdzianku. Pamiętajmy również o tym, że wielkość potrafi być czasem bardziej dokuczliwa niż mniejszość :)

Ten gadżet sprawił, że uśmiech nie schodził mi z twarzy przez dłużą chwilę :) Nie mam pojęcia kto kupuje tego typu rzeczy, wiem natomiast że kupując ten gadżet pora pomyśleć o wizycie u psychoterapeuty :)
Szklany penis z kłódką oraz czymś co jest mi trudno określi ma spełniać rolę pasa cnoty :)
Do tego gadżetu myślę, że każdy kolejny komentarz jest po prostu zbędny :)

Samo patrzenie na gadżet powyżej sprawia mi ból. I naprawdę mam wielki szacunek dla Panów, którzy czerpią z niego jakąkolwiek przyjemność.
Zdjęcie powyżej przedstawia pręt a dokładniej lub ładniej mówiąc wtyczkę, którą umieszcza się w cewce moczowej u Panów. Dodam jeszcze, że wtyczka ta jest pokryta stymulującymi " żeberkami "
Ałłłłaaaa....
Moja cewka na całe szczęście nie ma takich potrzeb :) No i co najważniejsze cewka mojego partnera również :)

Jeżeli któryś z Panów miałby ochotę mówiąc brutalnym językiem zerżnąć wielkiego penisa w tyłek, nie ma problemu. Na rynku znajdziecie gadżet, który spełni waszą fantazję :)
Dodam jeszcze tylko, że penis ten nie tylko posiada odbyt ale jak również podkreśla producent dwa wspaniałe okrągłe pośladki :)
....

Tym razem coś dla tych z was, którzy uwielbiają oglądać, dotykać, kochać się z kobietą właśnie z tej perspektywy. 
Idealny gadżet dla Panów, którzy uwielbiają kobiece stopy, łydki, nogi, pośladki no i oczywiście waginy :)

A może, jest jakiś Pan który nie może zdecydować się czy bardziej woli piersi a może jednak waginę ? Jeżeli tak, nie ma problemu. Połączenie piersi z waginą jest już obecne na rynku :)
Można bez problemu stymulować swojego penisa sztuczną waginą, dotykać przy okazji piersi oraz bawić się sutkami. Można również spełniać swoje fantazje, umieszczając penisa między piersi stymulatora :)

To już coś dla tych z was, którzy lubią błyszczeć :)
Elegancki, czarny korek z dużym " diamentem " ozdobi każdy odbyt :)

Kochać można się praktycznie wszędzie. Jednak większość przyznaje, że łóżko jest do tego celu najlepszym gadżetem. Skoro więc zwykłe łóżko daje nam tyle przyjemności, dlaczego nie pójść o krok dalej i kupić łóżko bondage ( łóżko do zabaw z krępowaniem w roli głównej )
Pomysł może i fajny, lecz po pierwsze to nie łóżko tylko zwykły nadmuchiwany materac z kilkoma sznurkami do wiązania, za które producent żąda prawie 900 zł. Na moje lepiej więc zakupić zwykły materac koszt ok 70 zł  + kilka dowolnej faktury sznurów i takie łoże zrobić sobie samemu :)

To dildo wyglądem zupełnie nie przypomina tych, które znajdują się praktycznie w każdym sklepie erotycznym.
Powiem szczerze jest to pierwszy z sztucznych penisów, który swoim wyglądem mi się po prostu podoba i gdyby był wykonany z dobrej jakości drewna z pewnością znalazłby miejsce u mnie na szafce :)

Większość z was na pewno kojarzy bujaki w które wsadza się małe dzieci by w nich grzecznie siedziały. Jak się okazuje, z wiekiem zabawki nie zmieniają się, aż tak bardzo :) Stają się po prostu bardziej odważne :)
To bujak dla Pań, które mogą same zdecydować czy pragną wibracji płynących z sztucznego dilda czy też wibracji płynących z panelu stymulującego łechtaczkę, a może jedno i drugie ? :)












Źródła obrazków :
fotka.pl
www.beateuhse.pl



0 komentarze:

© Bliżej Zbliżeń, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena